Johannes 3.16

For så høgt elska Gud verda, at han gav son sin, den einborne. For at kvar den som trur på han , ikkje skal gå fortapt, men ha evig liv.

Sunday, December 24, 2006

Merry christmas!

GOD JUL! JOYEUX NOEL! FELIZ NAVIDAD! GUTE WEINACHTEN! MERRY CHRISTMAS! Point taken? Det er så utrulig koselig med jul. I dag åt vi middag tidligare enn vi bruka på julafta, så fikk så masse meir ut av dagen..:P Men no er liksom kosen over for alle pakkane er opna... hehe.. men no gleder eg meg berre til resten av ferien eg!:D det blir konge!!!!

7 comments:

Elin:) said...

Hei:) no har eg og fått meg blogg:) fortsatt god jul og så snakkast vi på romjulsgallaen=)
Klem:)

Stine Elise said...

Heisann:)
Joyeux Noel til deg også:)
Eg visste ikkje at du hadde blogg, men no skal eg legge deg til snart:)
Kjekt med ferie?
klemm

Stine Elise said...

Sånn no har eg lagt deg til. Greit?
Men det er jo artig med blogg då, sjå ka dei andre fordriv tida med når dei ikkje er på sygna, og når dei er det. hehe:P
Ka har du gjort på i ferien? Eg fekk veldig mykje fint til jul eg:) Vi snakker mp3, pengar, små lys figurar, gåvekort osb. Du då?
klemm

yanmaneee said...

michael kors
air jordan
nike kd 11
jordan retro
ferragamo belts
nike air max 97
hermes bags
balenciaga shoes
golden goose
coach outlet sale

yanmaneee said...

yeezy boost 380
pg 1
jordan retro
calvin klein outlet
golden goose outlet
goyard handbags
golden goose sneakers
adidas yeezy
supreme sweatshirt
golden goose

soughn said...

Découvrez plus ici répliques de sacs de haute qualité découvrez ceci ici sacs de répliques de luxe regardez ici maintenant sacs répliques hautes

Anonymous said...

his response additional resources this article more tips here here are the findings Resources