Johannes 3.16

For så høgt elska Gud verda, at han gav son sin, den einborne. For at kvar den som trur på han , ikkje skal gå fortapt, men ha evig liv.

Saturday, February 3, 2007

Helg!!<3


Jau... no tok de ei stund før eg fekk oppdatert.. Oslo turen var heilt konge!! Storkoste meg på tur, og har endelig fått sove ut etter den siste natta på bussen....! Det er med andre ord helg:)
I Oslo opplevde vi mange kjekke ting, og tida gjekk skikkelig fort, altfor fort! Her er nokre glimt av kva vi gjorde på: Vi kom trøtte og slitne til oslo torsdag kveld, men humøret ver likevel på topp:) Fredag var vi på minitinget, ei svært spanande oppleving! Etter dette var vi på freiafablrikken, der vi blant anna fekk lage vår eigen sjokolade, og eg trur eg kan seie at eg ikkje var den einste som fekk i seg litt for mykje sjokolade!! Men eg tok ikkje skrekken, og åt sjokolade allereie på søndagen:D hehe.. På kvalden var vi publikum på først og sist. Etterpå fekk vi nokre vakre bilete saman med Fredrik.. Berre sjå og her...
Laurdag var vi på nasjonalgalleriet, shoppa, og var på Hair-musikalen. Etterpå gjekk menge på peppes og åt pizza:)
Alt i alt ein veldigvellykka tur, og det blei mykje latter og mange smil:)

4 comments:

Anne Marte & Lucjan said...

hei søta!:D hur går ni? håper alt er vell.. love from anne marte aardal;)
besøkmeg gjerne på spagettihode.blogspot.com:D

Anonymous said...

Saknar Oslo-turen no eg... Hehe. Så bra du fekk til fotoalbumet då! Artige bilete:) difor eg vil tilbake til Oslo.... *sivilisasjonen*

yanmaneee said...

christian louboutin
jordan shoes
vans outlet
yeezy boost 350 v2
kate spade handbags
yeezy boost 350 v2
kyrie shoes
nike lebron 16
yeezy shoes
louboutin shoes

Unknown said...

Your Domain Name high end replica bags view replica louis vuitton blog here luxury replica bags