Johannes 3.16

For så høgt elska Gud verda, at han gav son sin, den einborne. For at kvar den som trur på han , ikkje skal gå fortapt, men ha evig liv.

Thursday, March 1, 2007

I dag fann eg ut at dt er under ein måned til påskeferien... Oy.. påske alt.. nesten sommer! Eg har sendt søknad på sommerjobb, så no er eg klar!! Sommeren klan rett og slett berre komme! Blir herlig med litt varmare ver is og bading i Holmen. Men no skal ikkje eg drøyme for mykje.. Det er faktisk vinetrferie og eg lever i nuet..:P



..... men hadde vore digg då....!

4 comments:

siwa said...

hei! håper du koser deg med vinterferie! rart at du bruker denne ferien til å tenke på den neste da...sånne ting skal man gjøre når man sitter på skolen og ikke klarer å konse...da skal du tenke: "bare 30 dager igjen til påskeferie...og DEN er laaang!" ikkje sant? :)
koselig at du skrev hilsen til meg!! ser deg på søndag gullet!
glad i deg! klemmer fra siv

Lene :) said...

neh, gjorde du? hm, eg kjeme en tur ned t dg seinare eg:P ja, no blir du ikkje kvitt meg!:)
Kjærleik <3

Lene :) said...

Haaaalllloooo :)
eg føle meg i fin form, akkurat no! Håpar du også gjere det;)
Ha ein forsatt fin dag:)

Love you <3

Unknown said...

Having read this I believed it was rather informative
http://www.prokr.net/2016/09/spraying-pesticides-anti-insects-company-in-qassim.html
http://www.prokr.net/2016/09/pesticides-spray-anti-insect-company-riyadh.html