Johannes 3.16

For så høgt elska Gud verda, at han gav son sin, den einborne. For at kvar den som trur på han , ikkje skal gå fortapt, men ha evig liv.

Monday, January 8, 2007

Halla:)

Ny veke.. igjen... tida går sørgelig fort, med tanke på at dette eg lever i faktisk er livet mitt.. Samtidig er det heile 6 månader til sommerferien.. Eh.. Greier ikkje å henge med lenger.. Jaja.. Det var snø i helga, det var lækkert.. Ellers går dagane egentlig berre... No har eg fritime:) Jau, noken som har noke å tilføye til kvardagen?;)

3 comments:

Stine Elise said...

Heisann!
Det er berre seks månader att. Dette går bra:) Fram til ferien er det Oslo tur, korturne og kanskje andre turar... Er det ikkje? :D

Kossen går det med geografien?

Stine Elise said...

hehe. Eg trur eg kjem til å bli på rommet mitt ganske mykje i tida framover... Vi kjem til å dø ut sosialt jo! Eller kva syns du?

Sjå positivt på det; det er berre tre dagar att til helg, og seksten dagar att til oslo-tur(om eg ikkje har teld heilt feil då...).
klemmer

Stine Elise said...

Hehe. Ser kanskje litt dumt ut, men no står datan på gulvet, og eg ligg på magen med beina og ler. Veldig bra:) sosialisering er heilt klart ein utryddingstruga rase her på sygna. Difor føler eg eit visst sinne mot politikarane som ikkje gjer noko med det, men berre sit og ser på at jorda vert fullstendig feil balansert! ARG!!! liberalisme og kapitalisme? så artig då:) eg sakl pugge mrs vandertramp verba i dag eg. trur eg... tjohei va luddig.
klemmer