Johannes 3.16

For så høgt elska Gud verda, at han gav son sin, den einborne. For at kvar den som trur på han , ikkje skal gå fortapt, men ha evig liv.

Monday, January 1, 2007

Nytt år, nye mogelegheiter!


No er det 2007.. men eg merker inga endring.. det har framleis ikkje kome snø.. trur det må vere noko gale her..


Mine nyttårsføresett er framlies litt ubestemte, men har noken tanka om ka som kunne vore det kanskje.. må ikkje risikere å bryte dei... så dei kan vere litt ubindande:P:P hehe.. Ting som:


  • meir søvn

  • mindre snop

  • meir trening

Synst alle desse er litt gledesdrepande eg... så eg trur vi tek med:



  • Meir vennlige ord

  • Mindre baksnakking

  • Meir latter:D

  • Holde på den vakre oldedialekta mi<3

Jaja, vi får sjå kor mange eg greier å holde.. eller kanskje det går som i fjor..; at eg ikkje hugsa ka nyttårsføresetta mine var..:O Hmm.. Jaja.. Godt nyttår..:)

5 comments:

Anonymous said...

hei:) visste ikke at du hadde blogg! kult!
godt nytt år til deg og!! ses snart;)

Lene :) said...

hehe...no skjønte ikkje eg heilt..men men..:)
Bra du har nyttårsføresett du òg;)

Peter said...

=D just popping by... *poppeinnom*

yanmaneee said...

air yeezy
chrome hearts outlet
jordan shoes
nike air max 2018
vapormax
jordan 6
westbrook shoes
yeezy boost 350
kyrie 3
michael kors outlet online

mcthete said...

revoir Chloe Dolabuy Découvrir plus Dolabuy Dior parcourez ici dolabuy hermes