Johannes 3.16

For så høgt elska Gud verda, at han gav son sin, den einborne. For at kvar den som trur på han , ikkje skal gå fortapt, men ha evig liv.

Wednesday, June 13, 2007

EKSAMEN!!

I dag kom vi i 2a opp i munnleg eksamen i eldre historie! Har ikkje vore så glad på lenge som eg var då! Men akkurat for øyeblikket skulle eg ønske eg kom opp i noke anna.. Sit en smule fast og blir meir og meir stressa etter som timane går! Men så har eg en og en halv dag på meg til å bli ferdig:) Temaet er :Utforskingstrang som historisk fenomen! Jaja.. så eg kosa meg eg:) Dei fleste har tatt sommarferei, og det skal eg og på redag.. Men først ønsker eg meg sjølv lykke til med en heller umulig eksamen.. for øyeblikket..;)

Det en ikkje dør av, blir en sterkere av.
Eg trur eg stola på at Gud passa på meg, sånn at dette ordna seg:)

4 comments:

Oline said...

Lykke til snuppa;)
Ditta klara du finfint:)

Elin:) said...

Lykke til Katarina!!! Masse gla i deg<3

Anonymous said...

Er du nett ferdig med eksamen no? Du rocka nok der inne tenke eg;) Glede meg til å høyra resultatet!? Kjærleik<3

yanmaneee said...

air yeezy
chrome hearts outlet
jordan shoes
nike air max 2018
vapormax
jordan 6
westbrook shoes
yeezy boost 350
kyrie 3
michael kors outlet online