Johannes 3.16

For så høgt elska Gud verda, at han gav son sin, den einborne. For at kvar den som trur på han , ikkje skal gå fortapt, men ha evig liv.

Thursday, May 31, 2007

Den gode torsdagen:)

Ja, dette er det den gode torsdagen.. Ikkje fordi det er noko spesielt som skjer.. neida.. det er heller fordi det ikkje skjer noko som helst! Har venta på ein slik dag lenge, ein dag eg ikkje treng å stresse så mykje, ikkje treng å tenke meir enn nødvendig, og sist men ikkje minst; kan gjere akkurat det eg vil!!:D Alle dagar skulle ha vore gode torsdagar!

Livet er kanskje ikkje så gale likavel.. Med unntak av at eg akkurat fekk krampe i tåa!!!:S

I helga skal eg prøvd å få sove ute, gå på Raudmelen, bade rydde på rommet, kvile meg, og gjere ting eg kjem til å sakne med Sygna i sommarferien! Det går så alt for fort! Dei fleste skal jo ha eksamen på måndag og etter det er dei liksom ferdige, og skal begynne å pakke... Plutselig er liksom sommerferien her, og eg er ikkje klar, slik eg brukar å vere... Hjelp:S

Men i dag er det jo den gode torsdagen, så må ikkje ta sorgene på forskudd!:D Adios..