Johannes 3.16

For så høgt elska Gud verda, at han gav son sin, den einborne. For at kvar den som trur på han , ikkje skal gå fortapt, men ha evig liv.

Sunday, April 8, 2007

Bloggtikken:D



Regler: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir tatt må skrive seks rare ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt tatt, og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Eg prøver her å komme opp med 6 rare ting om meg sjøl...:):

1. Eg ler av det meste og når en kankskje ikkje burde le og griner av dei fleste filmer... En smule irriterende til tider, men..;)
2. Eg har aldri tatt fly i heile mitt liv, noke som vil seie at klasseturen til Roma blir min første flytur:S
3. Fram til i år trudde eg at alle non stop hadde samme smak, uansett farge.. Snakk om å vere uvitande!!
4. Eg liker å lage knekkelyder med tærne mine...
5. Eg klarer rett og slett ikkje å sove med musikk om kvelden. Det vil seie, eg får det til viss eg veit at den kjem til å slå seg av snart..:P Lite psykisk problem.
6. Eg er veldig lettskremt, kankskje meir enn dei fleste, og er nok ein av dei få på Sygna som rett og slett ikkje taklar skrekkfilmar...!

Då sender eg bloggtikken videre til Irene og Mari

6 comments:

Lene :) said...

Heei:) ser ut som du klarte dg heeilt fint du med den der;)

Jauda, har det strålande:) har komt tbake frå endal no, men har visst fått ei sykje:( vetkje om eg klara å gå på utsikten eller kloksau:( men det ser vi i måra! Blir nok bra å reise så tidleg:)
Du e klar?:)

Hehe..du va veldig flink t å spele! Og om du v kalle oss det, versego;) tihi.. Nesten litt kult:)

We talks;) Love you <3

katarina said...

Hei! uff, sjuke, den vakje god! Eg har då gått tur nok for ei heil veke vil eg sei.. har vore på setra i dag:D Var herleg fint der då, men litt slit! Artig ned igjen, for det var store mengder snø;)
Har du hatte de kjekt på endal då?

Eg e kjempeklar:D Sygna, here we come:)
Løøv<3

Anonymous said...

Åååh, d høyrtes ut som noke eg hadde lyst å jære før i ferien:) hm..eg MÅ berre bli frisk eg!!

Jess, vakje so lenge vi va dr men.. No blir d lenge t eg får sjå småtrolla igjen..:( jaja... Eg køyrde faktisk t Stårheim i går:D gøøøy:) me heile familien på slep:S hehe..

Love Lene:)

yanmaneee said...

christian louboutin
jordan shoes
vans outlet
yeezy boost 350 v2
kate spade handbags
yeezy boost 350 v2
kyrie shoes
nike lebron 16
yeezy shoes
louboutin shoes

tepear said...

w4h65m2q51 z6r16e9u85 l2r46j0y48 m3p72v9p93 q8m53o2j01 h3x46h2i85

shismuwh said...

h0q10m9g31 t1m12w6s69 n9y69l8q97 a3n09q2r41 q1e88e5n41 l9l82t5x36