Johannes 3.16

For så høgt elska Gud verda, at han gav son sin, den einborne. For at kvar den som trur på han , ikkje skal gå fortapt, men ha evig liv.

Sunday, April 29, 2007

Den ultimate lykkekjensla<3

Åh, så hærlig! Sola varmer heile meg, det er berre kjempedigg! Badesesongen er i full gang, me like..! Kald fornøyelse som er vanvittig givande:D Hoppe ut i det kalde vatnet litt med vilje, litt uten, føle at du er under vatnet i menge minutt, før du endelig forstår at du må gjere en innsats for å komme opp, stikke hodet over vassflata og gispe etter luft, plutselig forstå at dette er venvittig kald, plaske mot land mens du ler, gå på land og ha en utrulig lykkefølelse samtidig som du hakker tenner..:D

I tillegg til dette kjem is.. Jau sommer.. det er heilt greit at du kjem!<3

3 comments:

Prinsesse Ragnhild;) said...

De der såg HÆÆÆRLEG ut!!! Eg har ikkje bada, men eg hadde veldig lyst i går....I dag har eg vore i konfirmasjon til søskenbarnet mitt, de va veldi koseli;) Du og e gull, berre so du veit d....eg har kjempe lyst å komme på besøk, mn vi får sjå....sei ifra!!

masse løøøøv<3

yanmaneee said...

christian louboutin
jordan shoes
vans outlet
yeezy boost 350 v2
kate spade handbags
yeezy boost 350 v2
kyrie shoes
nike lebron 16
yeezy shoes
louboutin shoes

yanmaneee said...

yeezy boost 380
pg 1
jordan retro
calvin klein outlet
golden goose outlet
goyard handbags
golden goose sneakers
adidas yeezy
supreme sweatshirt
golden goose