Johannes 3.16

For så høgt elska Gud verda, at han gav son sin, den einborne. For at kvar den som trur på han , ikkje skal gå fortapt, men ha evig liv.

Saturday, April 7, 2007

Snø??


Hei!

I dag tidleg då eg våkna, var det masse snø ute! I april... Hmm.. håper ikkje den ligger lenge, for eg er klar for badesesongen snart!

Ferien har vore konge, godt å sove ut om morningen, ete mamma sin mat og treffe familien! I morra skal eg på ski, og nyte siste resten av påska, før det berer tilbake til vakre Balestrnad, der det forhåpentligvis ikkje er snø.. Det er lov å håpe! I dag skal vi på hytta til tante, det blir kos! Håper alle har en flott ferie!

7 comments:

Elin:) said...

Veit du ka? Eg trudde eg skulle klikke når eg såg ut glaset i dag! Mamma og Hanne skulle til Eid å hente bunaden til Hanne, og eg skulle være me å kjøre...men gjett ken som ikkje kunne kjøre på grunn av glatte vegar?!? Fytti, då va eg sur altså...! Så eg har vore heime å lest på biologi...
Hehe..måtte bar få ut litt frustrasjon:P Ellers har eg d veldig bra i ferien=) Klem<3

Anonymous said...

Eg har det veldig strålande i ferien! No har eg nettopp spelt Bonanza med familien, som eg har gjort bort i mot kvar kveld heile ferien;) Kjekt! Ellers så kan eg oppmuntre deg med at eg og sleit veldig med akkurat det samme som du gjennomgår no! Hehe... Det ordne seg nok skal du sjå:) Eg endå opp med ein så dårlig som: "Eg likar ikkje så godt kaker!" ikkje vanskeleg å slå den!;) You Can Do It, Katarina!! Ellers så glede eg og meg veldig til Sygna<3 Rart med det, men har blitt veldig knytta til plassen med alle dei flotte folka!:) See You Soon My Dear<3

Lena said...

jepp, vi har d konge her=)
men gler mæ sinnsykt mase te å kom tebake, føles ut som om d e ei evigheit sia æ så dæ sist, hehe=)
d e nu bærre 2 daga igjen, hehe:)
gla i dæ, veldi masse!!!

raybanoutlet001 said...

ugg outlet
nike outlet
giants jersey
ecco outlet
fitflops
yeezy shoes
dolphins jerseys
ferragamo outlet
nike blazer pas cher
rolex replica

yanmaneee said...

yeezy
yeezy shoes
goyard handbags
golden goose sneakers
golden goose
moncler jackets
golden goose sneakers
golden goose
golden goose sneakers
goyard

Unknown said...

visit the website d7o18f0l80 best replica bags replica bags wholesale india replica bags wholesale india visit this web-site d1c79b8k39 replica bags from turkey replica bags online uae this link z5v22i4e22 replica bags joy

Anonymous said...

replica bags near me have a peek at this website g1b04n4t43 replica bags from china free shipping you could try here y9s80j8z28 replica ysl bags replica bags china replica bags wholesale hong kong view it now u0h36x3k28 replica bags australia