Johannes 3.16

For så høgt elska Gud verda, at han gav son sin, den einborne. For at kvar den som trur på han , ikkje skal gå fortapt, men ha evig liv.

Friday, May 25, 2007

Zombie... hehe


Ja, det er en bra sang..:) føler meg litt lost sjøl, så då passer det fint!;) Har hatt ei travel veke, med geografiprøve, franskprøve og biologiekskursjon... I tillegg har dei fleste komt opp i skriftlig eksamen, noke som fører til at vi blir 6 stykke i klassen min som skal opp i munnelg...:S det er ikkje mange altså! Kan bli litt tomt nårdei fleste reiser.. Men men.. akkurat no skal eg egentlig pakke litt, men får det ikkje heilt til.. Skal til bergen i helga på besøk til Katrine, så det gleder eg meg til:D Det var litt om livet mitt for tida..:) God pinse!

4 comments:

Prinsesse Ragnhild;) said...

Åh! Katarina!..de var ei utruli kjekk melding å få:) No vart eg glad i hjetet mitt:P
Du e en fantastisk god venn å ha:)Eg e veldig glad i deg!!

Det gjer ingenting at du ikkje er på sygna i helga:)Ha ei fin pinse med Katrine!

Eg har egentlig ikkje tenkt meg på leir i sommar, men vi må finne på nåke i lag, viss vi har jobbe-fri på samme tid;)

stoor klem<3

Anonymous said...

Halla balla min søte talla, dalla,malla:) du ska nok klare deg heeeilt fint;) eg ska no vere her t 14 jaffal;) tihi..
overnatting på verandaen i natt? :)
Koskos <3

raybanoutlet001 said...

ralph lauren outlet
oakland raiders jerseys
nike huarache
gucci sito ufficiale
cheap nfl jerseys
nike shoes
ugg outlet
michael kors uk
michael kors bags
nike roshe

yanmaneee said...

michael kors
air jordan
nike kd 11
jordan retro
ferragamo belts
nike air max 97
hermes bags
balenciaga shoes
golden goose
coach outlet sale