Johannes 3.16

For så høgt elska Gud verda, at han gav son sin, den einborne. For at kvar den som trur på han , ikkje skal gå fortapt, men ha evig liv.

Thursday, May 17, 2007

Min 17.mai!!!


Heime igjen, og endelig tid til å oppdatere bloggen! Skulle ikkje tru eg hadde de så travelt, men eg har tydligvis det!Min 17.mai har vore flott!! I korte punkt ser den slik ut!
  • blei vekt av mamma kl 8, eg måtte visst stå opp


  • såg ut vindauget og var sikker på at det var heilt grått-deppa


  • åt frukost med lillesøster, og det gjekk plutselig opp for meg at det var heilt blå himmel!-lykkekjensle:D (hedde eg ikkje vore så trøtt, hedde eg sikkert dansa av glede..)


  • tok på bunaden og reiste i den kalde gamle kyrkja i Olden


  • prøvde å synge alle dei vakre nynorske sangane, men det var for kaldt:P


  • gjekk i toget


  • koste meg med kaker, is og brus - snakka med gamle kjente og familie


  • fortsatte å kose meg ute i sola med den vakre bunaden heilt til programmet var ferdig


  • sang oldesangen<3


  • reiste heim og prøvde å få tatt familiebilde.. det viste seg å vere vanskelg å få eit vellykka resultat..


  • åt pølse med brød - den utlimate 17.mai middagen..


  • åt masse sjokolade


  • køyrte til stryn MERK:MED BUNAD, med kjæresten til tante...(skummelt-fin bil)


  • overlevde turen til stryn, (overlykkelig pappa for at eg ikkje hadde krasja..)


  • åt 17.mai gele med overdose av krem-kvalm!!)


  • skulle ta av meg bunaden, men orka ikkje tanken på det.. trur eg har litt for stor nasjonalkjensle.. hipp hipp hurra for Noreg!!<3<3)


  • skunda meg til dataen for å dele med resten av verda denne fantastiske minnerike dagen..!:)


  • PS:har sikkert gløymd små detaljar, men det er heilskapen som er viktig her..;)


  • GOD 17.MAI FEIRING VIDARE

6 comments:

Elin:) said...

Hei! Bra at du har hatt en fin dag=) d har eg og..bortsett frå at eg omtrent ikkje kjenne folka her lenger:P men men...hehe..va no kjekt likevel:P Klem<3

Irene said...

Tihi.. Så koselig:) Håper du fortsatt får en knall helg hjemme!

Anonymous said...

Heii!! Kjekt å lesa at du har hatt ein knall dag:D Det har me og, eller vertfall eg;) Men no har eg veldig vodt under beina etter å ha gått med bunadsko i heile dag!! Kos deg vidare<3

Prinsesse Ragnhild;) said...

apropos lærekøyring! Eg skal lærekøyre med pappa TIL SYGNA NESTE HELG!! eg håpa virkelig du er der då!!! viss ikkje blir turen nesten heilt super-forgjeves....:P

Unknown said...

useful referencediscover this find thismy website have a peek at these guyslike it

Unknown said...

replica bags supplier my blog e4j10o7r07 replica bags australia Home Page p0i54u8c21 replica bags replica bags wholesale india n2j91h5v45 replica bags gucci fake y3c63e6u31 replica bags philippines